Mennyire jó az Ön vállalkozásának hírneve? Ezek a tippek segíthetnek javítani!

 

Ha azon gondolkodik, hogy vállalkozásba kezd, vagy már benne van, akkor tudnia kell, hogy a jó hírnév az egyik legfontosabb dolog a világon. Ha nem rendelkezik a hírneve kezeléséhez szükséges készségekkel, akkor fennáll a veszélye, hogy elveszít mindent, amiért olyan keményen megdolgozott. Ne hagyja, hogy a hírneve megromoljon az üzleti világban, és az alábbi tippek segítenek abban, hogy ez soha ne történjen meg.

 

Mielőtt túl sok energiát fektetne az online hírnévkezelésbe, ellenőrizze, hogy mennyi mindenre van szüksége, ha egyáltalán van rá szüksége. Keressen rá vállalkozására a Google és a Bing segítségével. Negatív találatok jelennek meg? A vállalkozása által üzemeltetett weboldalak és blogok csak néhány találatnál jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszol, az azt jelenti, hogy van munkája.

 

A proaktivitás segít ellensúlyozni a márkájával kapcsolatos negatív online jelenségeket. Gondoskodjon arról, hogy sok pozitív komment érkezzen a márkájáról, így ezek elnyomják a felbukkanó negatív megjegyzéseket. Folyamatosan posztoljon pozitívumokat, hogy a negatívumok lecsúszhassanak.

 

Rendelkezzen olyan webhelyek portfóliójával, amelyeket keresőmotorokkal optimalizálhat. Természetesnek fog tűnni, ha megpróbálja elérni, hogy üzleti honlapja legyen az első számú keresési lista az üzleti nevére, amikor keresőkérdésként használják. Azonban ne álljon meg itt. Próbáljon meg tíz üzleti weboldalát a márkanévre vonatkozó tíz legjobb keresési találat közé juttatni. Mindenki mást zárjon ki.

 

Ha hibát követ el, kérjen gyorsan bocsánatot. A legtöbb ember tisztában van azzal, hogy mindenki ember és hibák előfordulnak. Ha képes helyrehozni a hibát, tegye meg gyorsan, és foglalkozzon vele a weboldalán vagy a közösségi médiafelületen. Ha nem tudja kijavítani a hibát, kérjen bocsánatot, és folytassa a tevékenységét.

 

Ha valakinek az ötleteit használja fel, akkor mindig ügyeljen arra, hogy az illetőnek megadja az elismerést. Odakint mindenki tanulhat egy kicsit másoktól, így a kellő elismerés megadása megmutatja az embereknek, hogy nem gondolja, hogy maga fölötte áll ennek. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy kiérdemelje a tiszteletüket.

 

Amikor nyilvánosan válaszol egy ügyfél által hagyott visszajelzésre, győződjön meg róla, hogy név szerint szólítja meg őket. Az emberek tudni akarják, hogy az üzlettulajdonosok egyénként tekintenek rájuk, és nem egy nagyon nagy csoport egyik részeként. A nevük használatával megkapják, amit szeretnének.

 

Amikor a közösségi médiaoldalain szerepel, győződjön meg róla, hogy igyekszik a lehető legvalóságosabbnak tűnni. Ha megpróbál túlságosan vállalati vagy túlságosan laza hangot megütni, azzal csak egy nagy hamisítványnak tűnik. A legjobb, ha talál valami középutat, ami lehetővé teszi, hogy természetesebben viselkedjen.

 

Az utolsó dolog, amit szeretne, hogy az emberek az interneten keressék a vállalkozását, és egy csomó üres címjegyzékbe kerüljenek. Ha azt veszi észre, hogy a webhelye listája hiányos, tegyen meg mindent, hogy ezt megváltoztassa. Keményen kell dolgoznia azon is, hogy kijavítsa a hibás információkat.

 

Néhány embernek egyszerűen lehetetlen ésszerűen megfelelni. Ha úgy gondolja, hogy az ügyfelének lényegtelen vagy valótlan panasza van, tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye. Üzlettulajdonosként néha fel kell szívnia a büszkeségét, és arra kell gondolnia, hogy a vevőjének vagy ügyfelének mindig igaza van.

 

Most, hogy elolvasta a fenti cikket, megértette, mi kell ahhoz, hogy jó hírneve legyen az üzleti világban, ez egy jó első lépés a siker felé. A megfelelő hírnévkezelési készségek nélkül végül olyan kritikus hibát fog elkövetni, amely árt az üzleti életben. Használja a fenti tanácsokat, hogy messzire jusson az üzleti életben.