Hogyan működhet Önnek a cikkmarketing?
Egy új vállalkozás elindítása meglehetősen ijesztő vállalkozás lehet. Egy vállalkozás online indítása különösen veszélyes. Ez a kevés tőke miatt van. Az emberek úgy érzik, hogy mivel ez nem olyan kockázatos, mint más vállalkozások, egyszerűen megvadulhatnak. Nos, tanulja meg, mi hiányzik az alábbi cikkekről, például a cikkek marketingjéről.
Tájékoztassa közönségét termékeiről egy e -könyvben vagy egy online kiáltványban. Informatív és hasznos módon kezeljen egy bizonyos problémát. A cél az, hogy rávegye közönségét, hogy olvassa el a könyvét, és élvezze. Említse meg termékeit olyan dologként, amely segíthet azoknak, akik érdeklődnek a könyv témája iránt.
Ne írjon blogbejegyzést, majd menjen el. Néha azok a beszélgetések, amelyek egy bejegyzés megjegyzéseiben megtörténhetnek, több pénzt kereshetnek, mint a fő tartalom. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza egy olyan webhelyre, ahol beszélgethetnek a tartalomszolgáltatóval. Bizalmat fog építeni és visszatérő látogatókat.
Annak érdekében, hogy nagyobb forgalmat érjen el a blogján, használja ki jól a címkefelhőt. Feltétlenül címkézzen minden bejegyzést releváns és népszerű kulcsszavakkal, hogy a látogatók könnyen megtalálják, amit keresnek. Minél könnyebben navigálhat a blogjában, annál nagyobb forgalmat fog elérni.
A másolat legyen egyszerű és rövid. Ne felejtsük el, hogy az internetnek való írás más, mint más médiumoknak. Ne fukarkodjon az információkkal, de ha tömören és kétezer szó alatt tartja a cikket, élvezetesebbé teheti olvasói élményét.
Ha forgatni akarja a cikkeket, akkor embereket használjon, ne szoftvereket. A cikkeket forgató szoftverek gyakran nevetséges eredményeket generálnak, és a webböngészők csak vállat vonnak és kattintanak. Az emberi pörgetők viszont nemcsak jobban átírják a tartalmat, hogy elkerüljék a keresőmotor ismétlődő tartalmi büntetéseit, hanem olyan átírásokat is generálhatnak, amelyek kissé eltérő hangszínnel rendelkeznek, amelyek közül egy vagy több több konverziót eredményezhet, mint a többi (megtalálható ez az A/B tesztelésével pörög egymás ellen).
Fontolja meg a cikkek blogformátumban történő futtatását, és ne tegyen közzé egy terméket minden cikkben. Az emberek minőségi cikkeket fognak olvasni, de belefáradnak az állandó marketingbe. Ha minden negyedik vagy ötödik cikkben felteszi a cselekvésre ösztönzést, az több konverziót eredményezhet, mintha minden bejegyzésben megverné a marketingdobot.
Mielőtt elkezdené, tanulmányozza azt a témát, amelyről írni szeretne. Minél tájékozottabb előre, annál jobban fog szólni a cikk. Képes lesz megmutatni tudását, és cikkeinek megírása könnyű feladat lesz. Az olvasók az intelligens és könnyen olvasható tartalmat részesítik előnyben.
Szánjon időt arra, hogy a webhelyéhez hozzáadott cikkeket a könyvtárakba is eljuttassa. Ez azért hasznos, mert fő cikke megjelenik a keresőmotorok indexeiben, és minden más cikke biztosítja a hátsó forgalmat is.
Ha képeket vagy képeket mellékel a cikkhez, nagyszerű módja annak, hogy több figyelmet vonzzon. Az olvasók szeretik, ha vizuálisan kísérik az olvasott szöveget. Győződjön meg arról, hogy az Ön által használt kép engedélyezett, és a képeket saját fiókjában tárolja, nem pedig hivatkozással.
Amint láthatja, a marketingtechnikáknak számos olyan aspektusa van, amelyeket valószínűleg egyáltalán nem ismert. Győződjön meg arról, hogy mindig megpróbál többet megtudni az olyan módszerekről, mint a cikkmarketing, ha reméli, hogy hatással lesz az üzleti világra. Lehet, hogy könnyebb online üzletet létrehozni, de könnyebb elveszíteni egy online vállalkozást is. A fent említett tippek segítségével remélhetőleg az online vállalkozás sikeres lesz.