Kiváló minőségű tartalom kidolgozása az Ön tégla-stratégiájához
Ha ezt a cikket olvassa, azt gondolva, hogy a tégla cikk nem lehet olyan hatékony, mint az emberek azt mondják, tévedsz! A tégla cikk egy egyszerű, hatékony módszert kínál vállalkozása széles körű reklámozásához anélkül, hogy trükkös taktikát venne igénybe. A trükkös rész az, hogy megtanulják, mit kell tudni a rendelkezésre álló különféle stratégiákról, amelyek megadhatják a sikerhez szükséges erőt. Itt megtudhatja ezeket a tippeket.
Dolgozzon a szavak számán. Egy jó cikknek nem szabad túl hosszúnak lennie, hogy szórakoztató legyen, vagy túl rövidnek, hogy informatív legyen. A különféle cikkkönyvtárak különböző méretű cikkeket is akarnak. Legtöbbjük háromszáznyolcszáz szó közötti cikkeket keres, tehát ha következetesen ötszázszor ragaszkodsz, akkor rendben kell lenned.
Nevezze meg a listát, vagy szerepeltessen számokat a címében. Tanulmányok kimutatták, hogy a legtöbb ember nagyobb valószínűséggel olvas el valamit, ha ez listaszerű formátumot kínál, vagy számos módszert kínál neked. Használja ki ezt a lehetőséget, amikor mind a cikk írásakor, mind a cím kiválasztásakor biztosítja a legtöbb olvasót.
Hozzon létre egy helyszíni könyvtárat. Ha saját személyes könyvtárat készít a cikkeiből, egy másik módszer nyílik az emberek számára az egyszerű kereséshez és megtaláláshoz. Alapvetően egyablakos ügyintézési lehetőséget biztosít számukra minden, amit írt, és minden olyan helyen, ahol cikkeit megtalálhatja. Ez különösen akkor segít, ha portfóliót készít.
A cikkhez kapcsolódó képek hozzáadásával szemet gyönyörködtető kiegészítést kaphat a cikkhez, hogy növelje annak marketing potenciálját. Gondoskodnunk kell arról, hogy a kép nem a tartalmat alkotja, hanem csupán kiegészíti a meglévő cikk tartalmát, így az információ még mindig megmarad.
A tégla cikkben nagyon fontos, hogy legyen valami, ami felhívja az olvasók figyelmét. Alapítsa a horgot a cikk tartalmára.
Ne felejtsen el kiválasztani egy jó rést, amelynél vagy van tapasztalata, vagy sokat tud. Az olvasók látni fogják, ha nem ismeri a témát. Írjon minőségi tartalmat, ha lenyűgözni akarja az olvasóit, ami elősegíti a hatékony forgalmazást.
Az általános információk a cikkmarketing pályafutásának halálát jelenthetik. Bármi túl homályos vagy bizonytalan, az csak az olvasókat zavarja. Például arra ösztönzi őket, hogy látogassák meg ezt a webhelyet, vagy mondhatnád nekik, hogy ez a termék vagy ötlet nem pontosan a kedvence? Ami azt? Kerülje el, hogy cikkekben homályos legyen, és elkerülheti a zavarokat.
Bármikor elküldheti cikkeit próbaverzióval, hogy megnézhesse, vannak-e laza végei, amelyeket össze kell kötni. Cikkmarketingként egyes cikkek jól fognak működni, míg mások a porgyűjtés körül ülnek. Keressen embereket, akik elolvashatják és megítélhetik cikkeit, mielőtt kiadná őket. Ez segít elkerülni ezeket a porgyűjtőket.
Vegye figyelembe a cikk tanácsát, és alkalmazza azt vállalkozása nagyobb hírnevének, jobb láthatóságának és online értékelésének biztosítása érdekében, a tégla cikk használatával. Ez a módszer nagyszerű azoknak az embereknek, akik hirdetést akarnak vállalkozásuk számára, de nem akarnak nagy összeget költeni a reklámozásra.