Mennyire jó az üzleti hírnév? Ezek a tippek javíthatják!
Ha üzleti tevékenységre gondol, vagy már benne van, akkor tudnia kell, hogy a jó hírnév birtoklása az egyik legfontosabb dolog, amivel rendelkezni kell ebben a világban. A hírneved kezeléséhez szükséges készségek nélkül fennáll annak a veszélye, hogy elveszít mindent, aminek eléréséért olyan keményen dolgoztál. Ne hagyja, hogy hírneve romljon az üzleti világban, és az alábbi tippek segítenek abban, hogy ez soha ne történjen meg.
Mielőtt túl sokat fektetne a hírnevének online kezelésébe, ellenőrizze, hogy mennyire van szüksége, ha van ilyen. Keressen vállalkozásában a Google és a Bing segítségével. Előfordulnak negatív eredmények? A vállalkozásod által üzemeltetett webhelyek és blogok csak néhány találaton jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Bármelyik kérdésre igennel válaszolva azt jelenti, hogy munkáját kivágta.
A proaktivitás segít ellensúlyozni a márkáddal kapcsolatos online negativitást. Győződjön meg arról, hogy sok pozitív megjegyzés van-e a márkájával kapcsolatban, hogy elfojtsák azokat a negatív megjegyzéseket, amelyek felbukkannak. Folyamatosan posztoljon pozitívakat, hogy a negatív megcsúszhasson.
elektromos autó, outlander, renault zoe, toyota rav4, audi a3, audi r8, hyundai kona, tesla model 3, skoda superb, nissan leaf
elektromos autó outlander renault zoe toyota rav4 audi a3 audi r8 hyundai kona tesla model 3 skoda superb nissan leafelektromos autó, outlander, renault zoe, toyota rav4, audi a3, audi r8, hyundai kona, tesla model 3, skoda superb, nissan leaf
Laptop, Notebook, Papír, irodaszer, bútor, iskola, hobby, irodatechnika, biztonságtechnika Okostelefonok, mobil telefonok, Smart TV, Xbox one, PS5, Samsung, Huawei Hász Kft.
Online marketing 101 Kereső marketing ügynökség Partnerek különböző területeken: Notebook és Samsung, Huawei mobiltelefonok, virágbolt
Rendeljen portfóliót olyan webhelyekről, amelyeket optimalizálhat a keresőmotorokkal. Természetesnek tűnik, ha megpróbálja az üzleti webhelyet a vállalkozás nevének első számú keresési listájává tenni, ha keresési lekérdezésként használják. Ezzel azonban ne álljon meg. Próbáljon meg úgy lenni, hogy tíz üzleti weboldala a márkanév első tíz találatává váljon. Blokkoljon mindenkit.
Ha hibát követ el, gyorsan kérjen bocsánatot. A legtöbb ember rájön, hogy mindenki ember, és előfordulnak hibák. Ha sikerül kijavítani a hibát, tegye meg ezt gyorsan, és foglalkozzon vele a webhelyén vagy a közösségi média webhelyén. Ha nem tudja kijavítani a hibát, kérjen bocsánatot, és folytassa vállalkozását.
Ha bárki ötleteit felhasználni kívánja, mindig ügyeljen rá, hogy ezt elismerje. Odakint mindenki tanulhat egy keveset másoktól, így a kellő elismerés megmutatja az embereknek, hogy nem gondolja, hogy ezen felül áll. Ez nagyszerű módja a tisztelet megszerzésének.
Amikor nyilvánosan válaszol minden visszajelzésre, amelyet az ügyfél hagyott, győződjön meg róla, hogy név szerint szólítja meg őket. Az emberek tudni akarják, hogy a cégtulajdonosok magánszemélyként tekintenek rájuk, és nem egy nagyon nagy csoport részének. Nevük használata megadja nekik, amit akarnak.
Amikor a közösségi oldalakon tartózkodik, győződjön meg róla, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legvalóságosabbnak tűnjön. Ha megpróbál túl korporatívnak vagy túl alkalmi hangzásúnak lenni, csak nagy hamisnak találhatja magát. A legjobb olyan középutat találni, amely lehetővé teszi a természetesebb cselekvést.
Utoljára azt szeretné, ha az emberek online keresik a vállalkozását, és sok üres címjegyzék-listával állnak elő. Ha azt észleli, hogy webhelye felsorolása hiányos, tegyen meg mindent, amire szüksége van annak megváltoztatásához. Keményen kell dolgoznia minden téves információ kijavításán is.
Néhány embernek egyszerűen lehetetlen ésszerűen örömet szerezni. Ha úgy gondolja, hogy ügyfelének irreleváns vagy valótlan panasza van, tegyen meg mindent annak érdekében, hogy boldoggá tegye. Vállalkozás tulajdonosaként néha el kell szívnia a büszkeségét, és el kell gondolkodnia azon, hogy vevőjének vagy ügyfelének mindig igaza van-e.
Most, hogy elolvasta a fenti cikket, annak megértése, hogy mi kell ahhoz, hogy jó hírnevet szerezzen az üzleti világban, jó első lépés a siker felé. Megfelelő hírnév-menedzsment képességek nélkül végül elkövet egy kritikus hibát, amely árt az üzleti életben. Használja a fenti tanácsokat, hogy messzire jusson az üzleti világban.