Cikk marketing technikák, amelyek sikerre viszik Önt

Ha azt szeretné, hogy vállalkozása sikeres legyen, akkor a lehető legtöbbet kell tudnia a marketingről. Használja ezeket a cikkmarketing tippeket, hogy maximalizálja a hirdetési eredményeit.

Indítson blogot a vállalati weboldalán. Ez a blog hasznos információkat tartalmazhat és tartalmazzon olyan emberek számára, akiknek szükségük lenne a termékeire vagy szolgáltatásaira. Ha az Ön által adott információk átgondoltak és informatívak, akkor újra és újra vissza fognak térni az oldalára, hogy megnézzék, mit írt még.

Bár kockázatosnak hangozhat, az egyik jó módja vállalkozásának internetes értékesítésére az, hogy ellentmond a tömegeknek. Kavarjon némi vitát azzal, hogy elítél egy népszerű márkát. Kritizáljon egy híres és lehetőleg közkedvelt személyt. Vegyen célba egy divatos weboldalt. Hamarosan mindenki, akinek a tollát felborzolta, az Ön oldalára fog hivatkozni, és országszerte blogokon és fórumokon fogja megvitatni.

Töltse fel érzelmileg az olvasóit, hogy cselekedni akarjanak. Cikkei végén adjon utasításokat olvasói számára, és tartalmazza azokat a módokat, amelyekkel az utasítások követése egyszerűvé tehető. Ha így tesz, nagyobb valószínűséggel befolyásolja olvasóit cselekvésre.

Nevezzen meg egy listát, vagy tartalmazzon számokat a címében. Tanulmányok kimutatták, hogy a legtöbb ember nagyobb valószínűséggel olvas el valamit, ha az listaszerű formátumot kínál, vagy ha valaminek a megtételére számos lehetőséget kínál. Használja ki ezt mind a cikk megírásakor, mind a cím kiválasztásakor, hogy a legtöbb olvasót biztosítsa.

Ha valaki a cikkmarketinget egy kiválasztott területre vagy egy bizonyos résre specializálja, nemcsak a cikkeit csiszolhatja a legjobbra, hanem sok nézőt is vonzhat az adott területről. Eltekintve attól a képességtől, hogy a cikkek finomítására kevesebb verseny van azon a cikkek marketing résen belül, amelyet az ember talált.

Egy meglepő tény használata egy cikk elején nagyszerű módja annak, hogy felkeltse az olvasók figyelmét. Ez a tény behozza az olvasót a cikkbe, és nyitottá teszi a gondolkodásra. Nyilvánvaló, hogy ez nagyon hatékony lehet egy termék marketingjében.

Ne összpontosítson minden figyelmét arra, hogy eladja magát, amikor cikkmarketingről van szó, a tartalomra kell összpontosítania. Forgalomra van szüksége a webhelyén, és nem fog kapni semmit, ha a tartalom hiányos, egyszerű vagy egyszerűen csak nem hasznos. Az olvasóinak érezniük kell, hogy kapnak valamit abból, amit nyújtasz, különben máshol keresnek információt.

Ne másoljon másokat. Ha innovatív marad, jobban tudja majd értékesíteni vállalkozását. Folyamatosan frissülnek a szűrők, amelyek a duplikált tartalmakat keresik, ezért fontos, hogy az anyaga eredeti és friss maradjon.

Természetes hajlama lehet, hogy a cikkmarketing kampányában fiktív módon meséljen egy termékről vagy szolgáltatásról, de mindig maradjon őszinte. Ha olyasmit marketingel, amiről nem tud semmi pozitívumot mondani, akkor mindenképpen valami mást kellene marketingelni. Ne próbáljon meg aranyat forgatni egy termékből, ha az nem legalább, már most is csillogó.

Most, hogy megtanult néhány nagyszerű tippet, dolgozhat azon, hogy fellendítse vállalkozását, és a cikkmarketing kampányát a megfelelő irányba terelje. Ez egy viszonylag lassú folyamat lesz, de az ilyen információk segítségével, mint ez, hogy segítsenek önnek, sikeres lesz, mielőtt észrevenné.