Jó jó tanács a közösségi média marketingjével kapcsolatban, amelyet bárki használhat

Már érti a közösségi média marketing erejét, de még mindig nem biztos abban, hogyan valósíthatja meg azt üzleti tervében? A közösségi média mindig megnyitja kapuit új cégek előtt, de ha helytelenül közelít hozzá, nem lesz olyan előnyös, mint szeretné. Kövesse ennek a cikknek a tanácsát, és minőségi médián keresztül megtanulhatja, hogyan lehet állandó vállalatot létrehozni.

Fogalmazza meg a közösségi média kampányának célját. Ha nem tudja, mit szeretne elérni kampányával, akkor nem fogja tudni, hogy mikor volt sikeres. Termékismeretre, konkrét értékesítésre vagy jobb ügyfélszolgálatra vágyik? Amikor válaszolhat ezekre a kérdésekre, a stratégia felépítése könnyebb lépés.

Annak érdekében, hogy több látogatót vonzzon, népszerűsítenie kell webhelyét a közösségi oldalakon. A niche közösségi média oldalakon az a nagyszerű, hogy rengeteg célzott forgalmat tudnak küldeni Önnek. Még akkor is, ha a fülke kicsi, akkor is minőségi látogatókat küldhet Önnek, akik nagyobb valószínűséggel vásárolnak valamit az Ön webhelyéről, mert már érdeklődnek a termék iránt.

Csatlakoztassa blogját a Linkedinhez úgy, hogy egy megosztás gombot helyez az oldal tetejére. Természetéből adódóan a Linkedinnek vannak olyan felhasználói, akik általában befolyásos emberek, akiknek magasabb a jövedelmük, vagyis rengeteg potenciális vásárló van, aki pénzt költhet termékeire és szolgáltatásaira. Mivel több mint 100 millió ember használja a Linkedint, ez egy remek lehetőség a közösségi média használatával, hogy egy fillért sem költhessen el vállalkozására.

Használja az RSS-hírcsatornákat. Mindannyian feliratkozhatnak az Ön hírcsatornájára, és a bejegyzések bekerülnek a Google Reader-fiókjukba, amint az Ön hírcsatornái megjelennek. Így az ügyfelek számára könnyen hozzáférhető módon elérhetővé válik a tartalom. Tegye a feliratkozás gombját könnyen azonosíthatóvá, így az egész folyamat nem igényel erőfeszítéseket a webhelyét látogatók részéről.

Soha ne spameljen, ha közösségi médiában tesz közzé. A spam közzététele a leggyorsabb módja annak, hogy elveszítse a követőit, és károsítsa az Ön és a cégek hírnevét. A spambejegyzések a Facebookon, a Twitteren és más közösségi oldalakon megnehezítik a törvényes marketinget. Ha a bejegyzéseid csak néhány szó és egy termék linkje, akkor spamet küldesz. Adjon meg releváns tartalmat vagy véleményeket a közzétett linkekkel együtt.

Kérjen meg másokat, hogy segítsenek a közösségi média kampányaiban, ha szüksége van rá. Ez az ágazat növekedési fellendülést tapasztalt, és nem nehéz megtalálni a nálad tapasztaltabbak segítségét a közösségi média stratégiák területén. Ez költséges lehet, de a végén megéri.

Legyen a lehető legaktívabb a közösségi média marketing használata során. Nem lehet sikeres, ha nem társas. Ha nem aktív felhasználó, akkor vagy száraz vállalkozásként fog találkozni, vagy a tartalmát eltemeti. Ha ragaszkodik ehhez, és rendszeresen ad megbeszélést az embereknek, akkor a kampány sikeresebb lesz.

Rendszeresen tegyen közzé új tartalmat. Ha hetente legalább egyszer nem frissíti állapotát, követői elfelejtik, hogy létezel. Talán ugyanazon a napon vagy ugyanabban az órában tehet közzé új tartalmat, hogy követőinek legyen mire várniuk, és gondolkodni fognak a bejelentkezésen, hogy lássák, mit tettek közzé.

A közösségi média rendkívül hatalmas és hatékony eszköz. Ezt minden vállalkozástulajdonosnak bele kell szorítania marketingtervébe, más hirdetési útvonalai ellenére. Tökéletesen fog működni minden olyan opcióval, amelyet már elkezdett fejleszteni, és nem igényli az alaprendszer teljes átdolgozását. Fontos azonban, hogy kövesse a kapott tanácsokat, és mindig a jobb jövő elérésére összpontosítson.