Hogyan építsünk egy jobb ismétléskezelő rendszert!
Néha úgy tűnhet, hogy olyan keményen dolgozik egy vállalkozás felépítésén, hogy aztán egy szerencsétlen esemény egyetlen szúrása mindent felborít. Nehéz az üzleti hírnévkezeléssel szembe nézni, mert az üzleti élet valósága néha olyan kegyetlen lehet. Vegye figyelembe a következő tényeket arról, hogy mit tehet, hogy segítsen Önnek a vállalkozás hírnévmenedzsmentjével kapcsolatban.
Személyes hírnevének vagy üzleti márkájának nyomon követése nagyon fontos az online hírnévmenedzsment szempontjából. Állítson be automatikus riasztásokat, hogy amikor az Ön neve felbukkan. Használja a Google programokat, hogy értesítést küldjön Önnek, amikor új tartalom jelenik meg. Így már másnap, ha nem hamarabb, akkor másnap megtudhatja, ha valaki Önről beszél.
Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Ha az Ön által ellenőrzött webes tulajdonságon van, például egy hozzászólás a blogján, egyszerűen törölje. Ha szükséges, küldjön kérést annak a webmesternek, ahol a tartalom található. Ha eltávolítják, győződjön meg róla, hogy a Google URL-eltávolító eszközének használatával nem jelenik meg többé.
Rendelkezzen olyan webhelyek portfóliójával, amelyeket keresőmotorokkal optimalizálhat. Természetesnek fog tűnni, ha keresőkérdésként használva az Ön üzleti weboldalát megpróbálja az első számú keresési listára tenni az üzleti nevére. Azonban ne álljon meg itt. Próbáljon meg tíz üzleti weboldalát a márkanévre vonatkozó tíz legjobb keresési találat közé juttatni. Mindenki mást zárjon ki.
Szánjon időt arra, hogy megtudja, mi történik az üzleti világban. Ez segít fenntartani jó hírnevét, mint olyan személy, aki naprakész és hasznos információkat nyújt. Töltsön minden nap néhány percet az interneten tények gyűjtésével.
A közösségi médiában való erős jelenlét megteremtése segít javítani vállalkozása hírnevét. Egy Twitter-fiók, blog vagy Facebook-oldal létrehozása segít a potenciális ügyfelekkel való interakcióban. Manapság a legtöbb ember elvárja, hogy a vállalatoknak legyen jelen a közösségi médiában. Ez egy nagyszerű lehetőség arra, hogy releváns tartalmakat tegyen közzé a vállalatáról, és figyelemmel kísérje, hogy mit mondanak róla.
Ne feledje, hogy az online és a személyes hírneve egyaránt számít. Sokan vannak, akik személyesen nagyszerűek, de az interneten keresztül mégsem túl nagyszerűek az ügyfelekkel. Mindkét esetben kedvesnek kell lennie, mivel fogalma sincs arról, hogy ez az ügyfél olyan negatív információkat fog-e terjeszteni, amelyek tönkre tehetik Önt.
Tartsa magánjellegű dolgait magánjellegűnek. Nem akarja nyilvánosságra hozni azt a tényt, hogy különleges ajánlatot ad egy ügyfélnek. Az egyik dolog, amit nem akar tenni, az az, hogy egy nagyszerű üzletet egy panasz miatt közzétesz; különben a végén sok panasza lehet, hogy más ügyfelei is megkaphatják az üzletet.
Hozza az Önt kereső embereket közvetlenül a weboldalára. Ezt úgy teheti meg, hogy a lehető leggyakrabban használja vállalkozásának nevét és más azonosító szavakat a weboldalán anélkül, hogy idegesítő lenne. Ez a keresőket Önhöz fogja vezetni a negatív és esetleg valótlan értékeléseket tartalmazó webhelyek helyett.
Meg kell terveznie üzleti lépéseit az interneten. Nem kezdhet el csak úgy véletlenszerűen válaszolni az összes vásárlói bejegyzésre. Időt kell szánnia arra, hogy megtervezze, hogyan fog közeledni hozzájuk, és mit fog mondani. Ha ezt nem teszi meg, az problémákat okozhat Önnek.
Ahogy befejezte ezt a cikket, már azon kellett volna gondolkodnia, hogy mit fog azonnal elkezdeni, hogy vállalkozása továbbra is zökkenőmentesen működjön. Nem akarja, hogy bármilyen bukkanó nehezítse meg a dolgát. Itt az ideje, hogy megtanulja, hogyan lehet a legjobb szakember, és hogyan kezelje megfelelően az üzleti hírnevét.
panel centrum, posca filc, uniball toll, uni toll, posca marker, papírvágógép, zselés toll