Az összes webdizájn céljainak kezelése

Sokan karrierként folytatják a webdizájnot, és szívesen tanulnak meg mindent, amit tudnak. A webdizájn nagyszerű választás a karrier számára, ám nagy a verseny. Folytassa az olvasást annak érdekében, hogy megtanulja, hogyan lépjen tovább a webdesignban.

Használjon rögzített helyzetű navigációt, hogy a felhasználók könnyen navigálhassanak. Ez lehetővé teszi a panel bezárását a navigációhoz a felhasználó gördítése közben. Ezt mindkettő segítségével lehetővé teheti a látogató számára, hogy könnyebben navigáljon, és hogy folyamatosan figyelemmel kísérje a cselekvésre ösztönző felhívást.

Ne használja az OnExit előugró ablakokat a webhelyén. Ezt a taktikát elsősorban az internetes marketingszakemberek használják, akik egy utolsó árokkal próbálnak eladást szerezni. Az ilyen típusú pop-upokról szó érkezik, és meg fogja ölni a marketingszakemberek hírnevét. A Mozilla a biztonsági kockázatokra hivatkozva még lépéseket tett az ezen előugró ablakok szövegének elnyomására.

Ügyeljen arra, hogy weboldalai ne legyenek túl hosszúak. Csak egy alkalom van arra, hogy első benyomást kelthessen, és ha a legfontosabb tartalom "a hajtás alatt van", lehet, hogy nem is olvassa el. Ha nagyon sok kapcsolódó tartalommal rendelkezik, amelynek együtt kell maradnia, akkor fontolja meg részekre bontását és az egyes szakaszokhoz mutató linkek hozzáadását.

Próbálja ki az általános „hírlevél” technikát, hogy az olvasók emlékeztessenek szolgáltatásaikra. Ez kiváló módszer lehet az ügyfélkör felépítésére. Webhelyének oldalsávja ideális hely a regisztrációs űrlaphoz, és mindenképp ügyeljen arra, hogy a regisztrált felhasználók tetején maradjon. Csak küldje el a hírlevelet azoknak, akik azt kérik, különben forró vízben találta magát.

Ha egy weboldal tervezésekor egyáltalán nem érzi magát valamelyik területen, akkor lépjen tovább, és kérjen segítséget másoktól. Valamelyik barátjától vagy idegenektől segíthet olyan helyeken, mint például az internetes fórumok. Csak győződjön meg arról, hogy nem foglalkozik semmivel anélkül, hogy tudta volna, mit csinál először.

Próbáljon meg egyértelmű és következetes elrendezést kialakítani webhelye tervezésében. A tiszta elrendezések, amelyek sok fehér helyet igényelnek, javítják a webhely olvashatóságát és általános megjelenését. Az elrendezésnek a tartalomra kell összpontosítania. Használjon minden számítógépen lévő betűtípust, hogy elkerülje webhelye helytelen megjelenését.

Ne véletlenül helyezzen el semmire vezető linkeket a webhelyén. A linkeknek tartalmazniuk kell egy leírást, hogy a látogatók megértsék, mit kattintanak. Ha a hivatkozások nem tartalmaznak szöveges tartalmat, akkor a hivatkozás véletlenszerűen érhető el billentyűparancs segítségével.

Mindent megtesz annak érdekében, hogy optimalizálja a betöltési időket webhelye minden oldalán. Ha a látogatónak hosszabb ideig kell várnia az információk megtekintéséhez, akkor valószínűleg feladja. Csökkentse az oldal grafikáját, és korlátozza az oldal szkriptét és a Flash használatát.

Rendszeresen ellenőrizze webhelyét, hogy nincs-e törött linkek. Töltse ki a hibaellenőrzést, mielőtt feltöltené a webhelyet, és elindulna. A megszakadt hivatkozások az egyik oka annak, hogy az internetes látogatók elhagyják a webhelyet. Mentsen el néhány fejfájást, ügyelve arra, hogy minden jól működjön.

Próbálja meg minimalizálni a képfelhasználását. Általában véve az egyszerűbb minták hatékonyabbak a felhasználó számára. Tehát tartsa webhelyét egyszerűen, de ügyesen is. Kerülje a nagy, terjedelmes, hosszú betöltési idővel rendelkező oldalak rendetlenségét. Próbáljon kreatív lenni az elrendezésnél, és használja a „szemét”. Például, használjon figyelemfelkeltő fókuszpontokat, hogy a néző meglátogasson valamit.

Több mint egymillió webhely van, amelyek segítségével megkülönböztetheti webhelyét. Az a képesség, hogy a többiek felett szárnyalni tudjunk, megjelölhetjük a jelölést. Tehát ha készen áll a webdizájn jövőjének megkezdésére, csak kezdje meg a fenti tippeket.